diumenge, 24 de juliol del 2011

Nou Blog. Mini-presentació

Hola!! Sóc Kuro-Yuri, i aquest és un nou blog que m'he obert, més que res per lliurar-me de l'estrés, i poder desconectar una mica del "Món real". Com? Doncs parlant de diverses coses que m'agraden com: el manga, l'anime, la música (en general), de llibres, el dibuix, pel·lícules... La veritat és que hi ha moltes coses que m'agraden, tinc moltes aficions, però considero que no m'he "endinsat" suficientment en cap com per poder dir que controlo el tema (no és que no sàpiga res de res, només sóc modesta... i intel·ligent, preciosa, divertida, fantástica, DIVINA etc, etc, etc... xD ). Crec que sóc d'humor "Tonto" (per si no ho has notat en l'oració anterior) : em fa riure qualsevol bajanada, qualsevol acudit, ja sigui "dolent" o massa enrevesat. Tendeixo a donar moltes voltes a  les mateixes coses, per això tendeixo a repetirme. A repetirme. A repetirme xD (és broma :P ) Per acabar, dir que només espero passar-m'ho bé (dessig una mica egoista) i no aborrir massa aquell que llegeixi les bastieses que pugui escriure aquí en un futur (Aquí teniu la meva part solidària xD ).

Bye!! ^^



P.D: Si heu resistit tota aquesta parrafada i continueu desperts, deixeu un comentari pliss!! que no costa res, encara que sigui molt cutre :)  (però tampoc us passeu de cutres eeh ¬¬ xD ) ^^

5 comentaris:

  1. Ja era hora que algú escribis un blogger una mica "friki", I ADEMÉS EN CATALÀ! Espero que s' escriguin moltes coses sobre la cultura japonesa i altres (com bé diu la "mini" presentació).
    Que segueixi, que segueixi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja, moltes gràcies!! ^^
      Intentaré fer-ho, l'unic problema és que amb els estudis i tal no puc possar noves entrades gaire sovint (Només cal veure l'única entrada que tinc!!) Aviat començaré a penjar dibuixos meus, etc... Quan tingui una mica de temps ho faré. Gràcies pels ànims, i tingues per segur que...

      Seguirà, seguirà! ^^

      Elimina
  2. Vaaaa, farem un esforç i comentarem. L'he llegit fa una hora, estava cansat, m'he adormit i ara mig somnàmbul escric aquest comentar...zzzzzz...zzzzzz....(broma mala. XD). Divertida mini-presentació. Hi ha gent que posa moooltes coses per quedar bé davant de la gent, normalment falses, però bé. Aquest no és un d'ells per lo modesta...intel·ligent, preciosa, divertida, fantàstica i Divina que ets, JAJA.

    Fins al següent comentari ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel teu comentari!! I ja saps, quan tinguis insomni tornat a passar per aquí i tot solucionat xD
      Sort amb el treball de recerca! Jo ja gairebé l'he acabat!

      Fins aviat!

      Elimina
  3. Podria vosté seguir en el vlog esta com parat no?
    PD: Cutre es el meu segon nom.

    ResponElimina