dimecres, 2 de novembre del 2011

XVII Saló del Manga

Rere gairebé un mes torno a passar-me per aquí, després de la insistència d'una "certa" persona (¬¬). //*  El diumenge vam anar unes amigues al saló del manga!!! Era la primera vegada que hi anava, i em va encantar (^.^), l'any que ve hi tornarem, no??

Cartell oficial del XVII Saló del Manga (l'any que ve hi sortirà un dibuix meu!! jaja) ^^

I a veure si sóc a temps de presentar-me al concurs de cartells del saló l'any següent, ja que aquest, quan me'n vaig assabentar ja era massa tard... (T.T)
L'estrès es va acumulant, i ara tinc tantes coses per fer que no puc fer res! (irònic, no?) Bueno, a veure si m'hi poso una mica amb deures i estudis... Deixo caure algun dibuix de fa ja algun temps i  m'acomiado de vosaltres fins la pròxima entrada!!

És un mini-jo, òbviament fet per mi ^^, així que no és molt objectiu  :)


Bye, bye! (^^),  Sayonara, i fins aviat! (>.<) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada